CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

02 January 2013





~ HEPI NEW YEAR ~


selamat tahun baru!!!
oooyeeeeeaaaay!!!

kebaboooom!!! kebabooom!!!

azam tahun baru???
setiap awal tahun semua citer pasal azam baru...
camne plak ngan azam lama???
of course la continue kalau lom tercapai kan...
tapi aku punye azam tahun lepas x tercapai lagi...
maka, aku xde azam baru..
hohohohoho...

cume ada keinginan baru

yang pertama
nak ni!!!
"samsung galaxy camera"
best gile kan...tapi xleh wat call..
sooo uuurrmmm tolak tepi dulu...
hikhikhikhik...
selamaaaat duit aku
 lalalalalalala

yang kedua
taraaaa!!!!
~ jatuuuuh cinta lagi, lagi2 aku jatuh cinta...~
fenin pale laki aku layan keinginan aku ni...
alaaa dia yang sebut pasal ALZA ni dulu..
aku apa lagi...
survey punye survey
haaaaaah i likeeeee!!!
purpleeeee!!!
(mahap la aku memang gile skit
kalau nmpak apa jua yang berwana purple ni)
hohohohoho...
haaaa yang ni pooon terpaksa di ketepikan dulu
sebaaaaab nak masuk uma baru tahun ni...
banyak nak pakai duit...
lalalalalalala
sekali lagi selaaaamat duit aku...

oleh kerana kekecewaan yang melampau
aku dah tuko semua hangan2 mak enon aku tu dengan

HO..HO..HO...
HOLIDAAAAAY!!!!

bestnyeee dapat g holiday...
semua orang bawak keluarga g bercuti hujung tahun..
xpe aku bawak family bercuti tunggu bonus..
hehehehehehe...
actually aku jelous tengok orang banyak duit...
tapi rezki masing2...
soooo alhamdulillah dengan rezki yang aku ada ni...

niat di hati nak bawak en hubby + si tecik +
anak sulong a.k.a anak angkat a.k.a adik aku
pegi jenjalan ke

~ LOST WORLD OF TAMBUN ~

pastuuuuu naik 
~ CAMERON HIGHLAND ~

moga2 harapan aku yang ni tercapai..
dapat g salah satu pon jadi laa...
mudah-mudahan...
amiiiin...

ok cukup2 berangan
jooooooom sambung keje
lunch hour dah berakhir!!!
(ni jer masa yang ada untuk curik2 update blog ni...
kat uma dah sebok dengan si kecik)
hikhikhikhik...
adios amigous...

0 cOmmEnt: