CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 May 2011

~ habuan hari ini ~

hahahahahahahaha
(x pasal2 hek nak ketawa)
ok kite continue stori pagi tadi tentang
"aktiviti hujung minggu"Align Center

sooo nak di jadikan citer
petang tadi aku keluar la dgn hubby aku
n macam yang aku dah jangka
aku x beli pon handbeg yang aku ckp tu
xde 1 pon yg aku berkenan
haish dah macam fesyen org tua jerk aku tengok
(padahal mmg xsuke beg beso2)

tapi macam biasa la xkan balik tangan O kan
sooooo ada la habuan yang menjadi pilihan aku...
jom tengok apa aku dapat...
hehehehehehehehe

hah bende ni amat penting wat aku skrg
coz pinggang aku sangat sakit
bile dok lama2 kat opis tu
sooo harap2 dengan adanye benda ni
kurang la sikit sakit pinggang aku ni...

next...

baju 1

baju 2

sebenonyeee x de dalam list perbelanjaan
bulan ni untuk beli baju...
tapi baju yang aku baru beli bulan lepas
dah koyak (reput)
sangat hampeh ok...
tu orang ckp baju murah xde kualiti...
sekarang baru aku percaya..
hohohohoho...

tapi my hubby x pernah lupe kan
si tecik dalam perut ni..
sebenonye barang dia dah hampir complete
ni pon macam aku punye jugak la...
hahhahahhahaha

santek x????
santek an2????hehehhehe
ha ni lagi 1...

taraaaaa...
tarmos untuk aku & baby...

dah tu jerk habuan untuk hari ni..
lalalalalalalalala...
ada 1 lagi habuan tapi
ni bukan barang tapi orang....
sooo aku stori dalam next update ok...
daaaaaaa....




0 cOmmEnt: