CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 May 2011

aktiviti hujung minggu

macam biasa kebosanan melanda
bangun pagi hujung minggu je
mesti terpikir aktiviti utk sepanjang hari ni..
yg pasti benda pertama kene buat adalah....
MAKAN a.k.a SARAPAN!!!!!
(nasi lemak+roti canai+lontong+milo ais+teh tarik)
wooow!!makan ke melantak ni...
hahahhahha kitorang makan ber3 ok la kan...
aku + hubby + budak tecik dlm perut ni
hahahhahahhahhahhahah

lepas makan of course mata layu semula
tapi amat buruk perangai ok kalau tido balik
sooo layan FB a.k.a game "my shop"
dalam masa yg sama kepala ligat pikir
mana nak pegi petang ni...
lalalalalalalalalala...

soooo terpacul la ayt yg wat pale hubby pusing
"shopping jom" hehehehhehhehe
macam banyak sangat jerk duit nak g shopping
paling x pon cuci mata jerk ok la...
dari dok kat uma jerk bosan ok...
joooooom la sayaaaaaaaaanggggg!!!!!
(mcm org gile x???)

ok DONE!!!niat hati nak g angsana
tengok masih ada sales x...
nak beli handbeg lor..
selama ni handbeg aku semua tecik2...
sooo dah nak ada baby ni mcm kene tuko fesyen..
ye la nak letak pampers la apa la..
huuuuuuuuh!!!!
(walau pon sebenonye aku x suke beg beso2 ni)
hehehehehehehhe

tapi bab beli2 ni aku ada masalah sikit
aku ni kalau niat kat ati tu nak beli,
mesti xde yang berkenan...tapi....
kalau x niat a.k.a xde duit (hjg bln)
semuanyeeee aku berkenan..
hahhahahhahhahha
tu namenye syaitan banyak ok..
hehehehhehehe..

k la nak layan game @ FB semulaaaa.
daaaaaaaa....

~adIos aMigOus ~



0 cOmmEnt: