CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28 April 2011

~ bila saya bosan ~


dah lama x amek gmbo..
sejak abis study dh x bape gile bergambo
a.k.a xde geng gile hihahahaha

minggu ni aku bosan gile
sebab my hubby keje shift petang
OMG...serius bosan tahap gaban!!!
oleh yg demikian
(cewah ayt, BOMbastik gitu)
aku cari la sesuatu
yg boleh hilangkan bosan aku ni ha....
taraaaaaaaa !!!!


ala2 "sodoku"
(betol ke aku sebut ni???)
hihahahahaha
tadi aku g teman kan HR aku g kedai buku
soooo aku beli la..hehehehe
dr dulu smpai sekarang
aku memang pantang masuk kedai buku...
yg x penting pon aku nk beli
jnji comeeeeel n best...
(boleh he gitu???)
abis aku dh bohsan ari2 ngadap ~~~

hah!!!ni hah...
ngadap bende ni jerk...
FB yang aku dah ngadap dari pagi kat opis,
sampai la ke tgh mlm sambil tgu hubby balik
eeeiii dah xtau nak watpe...
selain buku silang kata tadi,
aku ada beli 1 lagi buku..
taraaaaaa!!!!

sesuai kan utk aku..
sooo hubby aku x kn marah kn2???
hihihihihihihi...
(kahu kakooot kne mayah hubby)

~ aDiOs aMigOus ~



2 cOmmEnt:

Choon Wei said...

wohooohoo, dah ada blog plak.. getting famous now. :D

Sabariah said...

hakhakhakhak...
famous???hihihih no la...just suke2...hilang kan bosan bile dok uma sorang2 time hubby keje shift malam..