CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

28 March 2011


~ sOmEtHiNg 4 sHariNg ~

Danga Bay...
sape yang x pernah pegi kan
lagi2 bagi couple2 yang di lamun cinta
(aku pon dulu sama gak, hehehehhehe)Align Center

nak di jadi kan citer la kan,
hujung minggu lepas aku n hubby kebosanan kat uma
n kitorang pon decide g JB jalan2...
sooo lepak la kat tepi pantai Danga Bay tu...

macam biasa la dah nama pon" TEMPAT AWAM " kan
sooo macam2 ragam kite leh tengok...
apa tah lagi aku yang memang suke tengok gelagat orang

kereta kat sebelah2 silih berganti
setiap kereta yang park sebelah kitorang mesti kene bahan...
biasa la nama pon xde keje kan...

dok aku syok layan angin yang sepoi2 bahasa
tetibe tertoleh kat kete sebelah kitorang...
alamak???berpangku bagai...
(bukan la aku baik sgt kan,tp masa aku couple dulu
nak dok rapat2 pon segan ngan org keliling)

tu x kisah la...
lantak ko la budak..
tapi tetibe...eh leh plak kiss2 tanpa segan silu...
lebih ar lu minah..
ko memalukan awek bertudung macam aku..
hihahahhahahhahhahhaa...
aku tengok ada gak mata2 lain yang memandang
n yang memadang tu mesti la pengunjung yang dah berkeluarga
tapi bagi couple tu "ADA AKU KESAH"

tapi aku pon x kisah
n kitorang pon blaaaa dari situ...
pegi makan lagi baeeeekkkk..

on the way menuju ke "TEPIAN TEBRAU"
(tempat makan terbaeeeek "gerai feridah-no.25")
hehehhehe siap promote..

berbalik pada citer...
kalau korang pernah lalu kat Lido korang tau M-Suite kan2???
haaaa satu kereta myvi ni potong kitorang....
adooooooyaaaaaiiii manjenyeeeee...

tapi kitorang dari arah belakang la...
soooo dengan perasaan dengki n jahat kitorang ni...
my hubby hon kereta tu
hahahhahhahhahhaha

dengan laju awek tu betol kan keDUDUKan dia...
adoi wek agak2 la siang pon jadi ke..
bak kata my hubby
"kete kalau gelap tu lain la...ni macam akuarium"
hahahhahahhahhahahhahah
tapi gelagat awek tu mmg menghiburkan kitorang...

soooo korang semua...
agak2 la yeeeee...aku pon bukan baek sgt
aku pon pernah muda n bercouple
(hahahhaha ayt mcm dh tua plak)
tapi kalau boleh hormat la tempat awam...
hehehhehehhehe

~ aDiOs aMigOus~














0 cOmmEnt: