CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

07 March 2011

~ MIMPI ~

sejak bleeding bulan 1 ari tu, aku ngan hubby tido depan tv jerk...sampai la 1 ari 2, aku balik dari keje tengok album kahwin kitorang x dekat tempat biasa...so aku tau la yang ada org dtg...sooo aku ala2 malu la plak bile ade member laki aku dtg dgn tilam bertenggek kat ruang tamu...ish..ish..ish..mcm x reti kemas uma plak isteri zaidi ni...

bile d pikir2 kandungan aku pon dah 4bulan kan..sooo aku ajak laki aku tido bilik ats semula...ahad lepas kitorang bertukus lumus kemas uma...maklum la..amat jarang2 kitorang kemas 1 uma ni...hikhikhikhik...(jgn contohi kami ok)

sooo nak berbalik pada tajuk entry aku kali ni, dah 2 malam aku tido bilik atas n 2 malam tu la aku MIMPI macam2...

mimpi malam 1st, SUAMI KU KAHWIN LAGI..hish mintak simpang malaikat 44...tapi situasinyeee sebijik mcm cerita "trilogi cinta" ahad-selasa pukul 10mlm..(hahahhaha siap promote)..tapi serius citer tu mmg best n maybe tu buat aku terbawak2 sampai dalam mimpi...sedar2 je airmata dah bercucuran..nasib baik laki aku xsedar...tapi bile aku toleh je kat suami aku dia tengah menggigil...aku pon kejut la dia..hahahhaha dia tgh mimpi ANAKONDA..hikhikhik..

mimpi malam 2nd, YANG DAH MATI MASIH HIDUP...mimpi ni aku tau la dia memang mainan tido...aku mimpi fairuz (arwah boypren aku) yang aku rasa dah lama xmuncul dalam mimpi aku...dalam mimpi tu aku tengah mengandung la..tetibe dia balik kg setelah sekian lama semua orang tau dia dah xde..dan dia dtg seolah2 anggap aku masih gurlzpren dia...di sebab kan perut ni pon lom nmpak sooo dia xtau aku dh khwin dgn suami tercinta NORZAIDI MUSTAZA..uurrmm pastu aku gagahkan juga bagitau dia yang aku dah khwin n aku nmpk muke dia sangat kecewa...apakah???aku semakin xpaham..bile aku sedar, aku tertanye kenapa dia hadir setelah sekian lama...hanye kiriman surah al-fatehah mampu aku iringkan...semoga dia terus aman d sana...

bab mimpi ni memang slalu buat aku x senang duduk..mimpi pertama tu...aku takut dia akan jadi kenyataan..tapi malam tu gak aku tanye suami aku...macam biasa la..bile aku ckp dia mesti bergurau..."sayang ayg sorang..tapi klu ada rezki ape salahnyeee" eeeeeeeiiii....geram..

mimpi kedua tu wat aku pikir kenape dan kenape...tapi aku x bagitau suami aku coz aku tau dia x suke..n dia pernah ckp "xpe kat akhirat nnti abg dgn ank2 kite jerk, ayg g la cari dia" aku sgt sedih bile dia ckp cmtu..n sejak tu aku xnk sebut nama dia depan suami aku...(tapi andai abg baca entry ayg ni, ayg mintak maaf..tapi ayg hanya sayang abg jerk sekarang)...

moral of the story : x suke tido atas coz asyik mimpi jerk...hahahhahhahahha


0 cOmmEnt: