CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

08 March 2011

BILE SESUAI SCAN???


syok2 dok melayan FB
tetibe nampak post makcik ady
dia dah g scan baby die...
dia pon pregnant sama dgn aku
cume due aku awal sikit dari dia...

waaaaa sangat jelous...
tapi aku rasa mcm terlalu awal plak.
rase2nyeeee bile masa yang sesuai hek???
x sabo nak tengok baby dalam perut ni...
tapi en zaidi cakap tunggu 7bulan..
eeerrrmmmm oteeey, baik boooos...

hehehehehehehehhe
macam biasa la bile dah pikir pasal baby
aku mesti cari imej baby ikut usia kandungan aku
taraaaaaa jeng..jeng...jeng...



sekarang ni janin dah 16 cm
(kat blog tu cakap la)
berat dia dalam 35 gram ar.
dgn usia kandungan aku yg dah 16minggu ni,
dah nampak la kepala ngan tubuh bayi,
kat blog tu ckp kite dah leh tgok dia gerak2.
(tu yg buat aku lagi x sabo tu)
sekarang ni tahap paling awal
ibu dapat rasa baby gerak
paling xleh handle dia cakap
rasanya seperti ada seekor kupu-kupu dalam perut.
hahahhahahahhahhaha...
eeeeeeiiii excited gile...

ooooopsssss...
kan mak dah cakap jangan suke sangat..
baaaaeeekkk maaaaak....




0 cOmmEnt: