CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 August 2010

~ sEtELaH sEkIaN LaMa ~

lama nye x update blog ni...
tp kali ni aku cuma nak citer pasal roti boom...


sejak awal pose,
aku teringin sangat nak mkn roti boom...
tp x jugak aku temui kat pasir gudang ni
tapi tadi bila dah jumpa,
indah khabar dari rupa plak....
ermmmm keciwa...

paling xleh handle
ady (tunangku) boleh buat lawak...

ady: abg dah ckp ayg xkan dpt cr lagi roti boom mcm pose lepas
aku : nape pulak???
ady: la tak tau ke yg org yg buat roti boom tu dah mati???

dengan bodohnye aku percaye...
aku makin semangat nak tau...

aku : mane abg tau sayang????
ady : la kecoh dah...
aku : dia mati nape?sakit ke???
ady : lama dia koma lepas kejadian tu....
aku : kejadian ape????
ady : masa dia tgh buat roti boom tiba2 roti tu tu meletooop...
BOOOOOOOOMMMMM!!!!!
kihkihkihkihkihkih...
aku : abaaaaaannngggggggg!!!!
(geram tahap gaban)

hinggap la dua tiga kali pukulan aku kat lengan dia...
hihhaahahhahahha...




0 cOmmEnt: