CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

19 August 2010

~ sEtELaH sEkIaN LaMa ~

lama nye x update blog ni...
tp kali ni aku cuma nak citer pasal roti boom...


sejak awal pose,
aku teringin sangat nak mkn roti boom...
tp x jugak aku temui kat pasir gudang ni
tapi tadi bila dah jumpa,
indah khabar dari rupa plak....
ermmmm keciwa...

paling xleh handle
ady (tunangku) boleh buat lawak...

ady: abg dah ckp ayg xkan dpt cr lagi roti boom mcm pose lepas
aku : nape pulak???
ady: la tak tau ke yg org yg buat roti boom tu dah mati???

dengan bodohnye aku percaye...
aku makin semangat nak tau...

aku : mane abg tau sayang????
ady : la kecoh dah...
aku : dia mati nape?sakit ke???
ady : lama dia koma lepas kejadian tu....
aku : kejadian ape????
ady : masa dia tgh buat roti boom tiba2 roti tu tu meletooop...
BOOOOOOOOMMMMM!!!!!
kihkihkihkihkihkih...
aku : abaaaaaannngggggggg!!!!
(geram tahap gaban)

hinggap la dua tiga kali pukulan aku kat lengan dia...
hihhaahahhahahha...




07 August 2010

HUTANG!!!

feNiN tEngOk sUrat Nie sMpaI...

sIap baGi jaDuaL pEmbaYaraN...
tAu La akU nAk baYo...
tEmPoh bAyO 14 taHuN...
sMpaI taHuN 2024...
pErGh...



bUkaN sIkIt oOo...
rM 36 O1o.4O
bUat 2 taHuN nIe kEne bayO sEbuLaN
rM 1O0..tApI akU mOhOn pENgurAnGaN..
xLaraT oOo....


bOraNg nIe dIe baGi sEkaLi dGn sUraT
sOo akU akaN iSi n pOst...
hOpEfuLLy dApat < 2Ok...
hIhaHaHaHa...