CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

15 July 2010



~ pEMudE hAraPaN baNgsA ~

tadi petang aku turn JB
ala saje jalan2 cari pasal & makan
hihahahahhahahha...
" WARONG WAK RADOL U-TURN KEMPAS "
peh mmg terbaek beb...
kene mesti terangkat...

ok cukup...
aku bukan nk promote kedai tu
coz klu korang g aku x untung pape...
hiahhahahahhahahhaha...

d pendekkan citer
aku balik mestilah lalu highway pasir gudang kan
so sampai jek kat fly over
kawasan perindustrian tebrau tu jame...
OMG...i don't like....

maju dan terus maju perlahan2...
tup tup beberapa mamat yg x d kenali
bg isyarat berhenti...
alamak????
kes rompakan ke apa ni????
rupa2nye....
ada kereta rosak...

sangat perit oooo....
kereta tu rosak kat lane knan...
peh kalau aku dah menggelabah dah...
tapi...mlm ni aku terpegun tgok
pemuda zaman skrg...
masih ada yg prihatin....
" gua tabik sama lu all bro "


(bukan gambar sebenar)
diorang tolak kereta yg rosak tadi beramai2...
ada dua kete yg di penuhi jejaka2
idaman malaya berhenti kat tgh jalan
n smua kereta terpaksa berhenti
pastu diorang tolak kereta tu
ke bahu jalan....

peh mmg aku respect gile kat mamat2 tu...
cop!!!!pemilik kereta rosak tu bukan pompuan ok....
seorg lelaki dalam 29-30 gitu la....


"APA YANG PENTING???KERJASAMA"




0 cOmmEnt: