CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

01 June 2010

~ lOlipOp ~

taNpa d sEdarI,
maJLis akU daH tgGaL 4 bLn jErk laGi...
oLeH kEraNa akU barU jE keJe sOo...
akU baNyak mIntak sPoNsOr darI
akak2 akU...
aCi x???
acI lOo0r kaN???

akU x pErNah laGi dpt dOk uMa arI aHad
mEstI adE jErk akTiviti...
mCm mIngGu lEpas akU pEgI kOta...
kItOrg pEgi piLih cInciN kaHwiN...
x saMpaI atI nAk mIntak yaNg maHaL2,
sO akU miNtak yaNg mUrah2 jErk..

kitOrg kEne bUdgEt2
cOz baNyak laGi yaNg kitOraNg nak utaMakaN
cOntOhnyE mCm aNdaMan,
sEtIap OraNg adE iMpiaN kaN...
sO kitE kaHwiN sEkaLi jEr,
nAk la wAt yaNg tErbaEk kaN2???

paStu kaMeraMan,
kitOraNg tErMiNat pLak dEkat
" cUstOm aLbUm "
pEh caNtIk gIlEr...
ha Nie pOn akaN d utaMakaN
taPi nI kEne tgOk bUdgEt...
kaLau xDe kitOrg gUne kaMeraMan bIaSa jErk...

ha pAs tgOk cInciN,
kitOraNg g bEli sEviniOr uNtUk faMiLy adY,
i cHoOsE....



taaaaaraaaaa....
lOlipOp!!!!!
sO swEet..akU sUke gIler...

taDi pEtaNg kitOrg g tEMpaH kaD
Eh maMat tU mCm nAk x nAk jErk...
haNgIn akU...
taU takOt bILe akU cakaP x pELah...
ha kaD jEmpUtaN pOn sImplE jErk cOz
lEpaS baCe pOn oraNg akN bUaNg
bEtOl x???

aNd nOw akU bEtOl2 pEnat nAk tItOn...
nIte EveRyOnE....
"sWeEt drEaM"



0 cOmmEnt: