CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

16 June 2010

~ kEnE rEjEct ~


cantik x baju ni???cantik kan2....ermm tapi dah kene reject dgn akk2 aku...katanye x sesuai untuk buat baju nikah....sooooo aku kene la cari baju lain...tp baju ni aku letak buat hantaran terus...hehehehehe bijak x aku????aku nak buat baju konvo kat UTM la bln 11 nnti...ermmmm bestnyeeeee...



ape???baju baru????ermmm tu rahsia k..yg aku baru li sebagai ganti baju ni xleh d tayang kan d kalayak ramai...ady ckp yg ni pasti akk2 aku akn lagi reject...hihahahahahaha...jgn terkejut beruk akk2 aku sudah.....



sejak akhir2 ni kitorg makin sebok uruskan hal perkahwinan kitorang...kat opis of course la sibuk gile...apatah bila dua staf account nk benti n semua keje diorang aku kene belajar secepat mungkin.....peh mcm nk pecah kpala aku....tp xpe....ilmu tu penting.....



so weekday aku bz kat opis....mlm kekadang jerk kuo dgn ady, tu pon g makan jerk.....weekend plak sibuk uruskan hal perkahwinan...selama aku keje ni, aku lom jumpa lagi hari ahad tau....mesti indah kan u all punye ahad...hihahahahahahaha...






0 cOmmEnt: