CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20 June 2010

~ hEpPy fAthEr's dAy ~

"selamat hari bapa" di ucapkan kepada
ayah2, bapak2, abah2, daddy2, papa2, walid2
di dunia ni....jasamu di kenang
sampai ke akhir hayat xspecially 4 my father...
tp entri aku kali ni bukan pasal bapak aku
tp pasal seseorg yg perasan
diri nye dah menjadi bapak n
nk jugak aku raikan dia....hihahahahaha....

jeng! jeng! jeeeeeennnnggggg!!!! ni la orangnye....

sempena nk meraikan dia
aku kene masak untuk dia...
menu???dia yg pilih...




sambal udang petai, sambal goreng &
telor dadar kegemarannye....

soooo seawal pagi aku dah bgn g cari semua bahan...
dalam kul 12.30 siap semua
kitorg lepak mkn kat tasik pasir gudang...
lepas makan kitorang main posing2...
hihahahaha kitorg mmg xde keje dan suka cr keje...

ade yg paling gile...have fun...
(leh tgok video d bawah)
so sweet my fiance...
i love him...
pas dah penat menggile kitorg gerak g JB...
mcm biasa angsana...
of course tempat yg d tuju ialah
"rest & go" - gintel...

have fun!!!
bile dah bosan round angsana kitorg pikey
mane nak g pastu...bosan la JB ni,
semua dah pergi...
nak balik uma lagi bosan...
tetibe teringat 1 tempat yg belom pernah
kitorang jejak...
xtau jalan pon main redah jerk...





amacam???
ada mcm kat melbourne x???
hihahahahhaha.....
hehehehe sebenonye kitorg pegi.....

yeeeeaaaahhhh....
puteri harbour @ kota nusajaya...
tp lom siap sepenuhnye
soooo sedikit x cntik lorrr...
ok sekian sahaja entry wat kali ni...

pasni xtau bile update my blog
coz biasanye ari2 keje saya selalu ngantok awal...
hihahahahaha mau titoooooonnn....
daaaaaaaa~~~~














video

16 June 2010

~ kEnE rEjEct ~


cantik x baju ni???cantik kan2....ermm tapi dah kene reject dgn akk2 aku...katanye x sesuai untuk buat baju nikah....sooooo aku kene la cari baju lain...tp baju ni aku letak buat hantaran terus...hehehehehe bijak x aku????aku nak buat baju konvo kat UTM la bln 11 nnti...ermmmm bestnyeeeee...



ape???baju baru????ermmm tu rahsia k..yg aku baru li sebagai ganti baju ni xleh d tayang kan d kalayak ramai...ady ckp yg ni pasti akk2 aku akn lagi reject...hihahahahahaha...jgn terkejut beruk akk2 aku sudah.....



sejak akhir2 ni kitorg makin sebok uruskan hal perkahwinan kitorang...kat opis of course la sibuk gile...apatah bila dua staf account nk benti n semua keje diorang aku kene belajar secepat mungkin.....peh mcm nk pecah kpala aku....tp xpe....ilmu tu penting.....



so weekday aku bz kat opis....mlm kekadang jerk kuo dgn ady, tu pon g makan jerk.....weekend plak sibuk uruskan hal perkahwinan...selama aku keje ni, aku lom jumpa lagi hari ahad tau....mesti indah kan u all punye ahad...hihahahahahahaha...






03 June 2010



~ tEnsIoN ~

apE yaNg akU raNcaNg x jaDi...
saLaH kE akU nAk g hOnEymoOn sEbelOm maJLis uMa LelaKi???
akU bArU kEje xLeH amek cUti paNjanG taPi naPe xDe OraNg nAk paHaM???

niE akU nAk aMek pakEj pHotOgrapEr sIap OutdOor sEkaLi....I dOnt cArE...
pEtaNg maJLis tUe akU kuO g taNjuNg eMas...pOrt pErtaMe kItOraNG daTiNg dOlu2....


taPi akU pOn mCm OraNg lAiN gAk...
aDe ImPiaN & harApaN...
waLAupOn maJLis x hEbat maNe taPi akU nAk Ia jaDi mEmOri tEriNdaH daLaM hIdOp
akU & diE.....



01 June 2010

~ lOlipOp ~

taNpa d sEdarI,
maJLis akU daH tgGaL 4 bLn jErk laGi...
oLeH kEraNa akU barU jE keJe sOo...
akU baNyak mIntak sPoNsOr darI
akak2 akU...
aCi x???
acI lOo0r kaN???

akU x pErNah laGi dpt dOk uMa arI aHad
mEstI adE jErk akTiviti...
mCm mIngGu lEpas akU pEgI kOta...
kItOrg pEgi piLih cInciN kaHwiN...
x saMpaI atI nAk mIntak yaNg maHaL2,
sO akU miNtak yaNg mUrah2 jErk..

kitOrg kEne bUdgEt2
cOz baNyak laGi yaNg kitOraNg nak utaMakaN
cOntOhnyE mCm aNdaMan,
sEtIap OraNg adE iMpiaN kaN...
sO kitE kaHwiN sEkaLi jEr,
nAk la wAt yaNg tErbaEk kaN2???

paStu kaMeraMan,
kitOraNg tErMiNat pLak dEkat
" cUstOm aLbUm "
pEh caNtIk gIlEr...
ha Nie pOn akaN d utaMakaN
taPi nI kEne tgOk bUdgEt...
kaLau xDe kitOrg gUne kaMeraMan bIaSa jErk...

ha pAs tgOk cInciN,
kitOraNg g bEli sEviniOr uNtUk faMiLy adY,
i cHoOsE....



taaaaaraaaaa....
lOlipOp!!!!!
sO swEet..akU sUke gIler...

taDi pEtaNg kitOrg g tEMpaH kaD
Eh maMat tU mCm nAk x nAk jErk...
haNgIn akU...
taU takOt bILe akU cakaP x pELah...
ha kaD jEmpUtaN pOn sImplE jErk cOz
lEpaS baCe pOn oraNg akN bUaNg
bEtOl x???

aNd nOw akU bEtOl2 pEnat nAk tItOn...
nIte EveRyOnE....
"sWeEt drEaM"