CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 May 2010

~~~nIcE daY~~~

O9 mEi 2O1O....
mUar -tEnGgarOh
aDuyaI mCm naK pEcaH pOngGoNg...
jaUh gilE n kaLau daH kaHwiN,
sEminGgu xLeH baLik dUa2 bElaH...
kEne mIngGu niE uMa akU,
mIngGu dEpaN uMa diE...

taPi....
bIasE la aKu kaLau daH saMpai kOta tIngGi,
xSaH kaLau x mEnyIngGah kaN...
sOo0oO0o....
maSe jaLan2 tErnaMpak baJu putiH...
caNtEk caNgat...n akU tErbELi....
bOleh aYat tErbELi tu???
hIhaHaHaHa....

InGat nak bEli akU puNye jErk,
jaP laGi aDy pOn jaNgkiT lOr....
hargE baJu akU rM15O.O0
(habIs taWar la tUe)
adY puNye rM 60.Oo

nak tEngOk kEr????
hIkhIkhIk maLu lOr puLer...
tEngOk tUngGu akU nIkaH la yEr....
mCm aWal saNgat daH bEli...
aKak akU pEsaN akU keNe jaGe makaN,
cOz naNti baJu x mUat....
hOhohOhoh0....



0 cOmmEnt: