CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

10 May 2010

"cOntInuE stOriE lEpas"

ha kOraNg nak taU x???
sEbElOm akU kEnaL tUnaNg akU niE,
akU aDe pakWe n brEak Off
cOz faMily dIe kaHwiN kaN diE
dEngaN piLiHan dI0raNg...

aH tuE bUkaN tOpik kaLi nIe...
tOpiknYe....dIe mUncUL pada,
22 aPriL 2O10
( hArI laHir diE )
sOo0oO0o...
aPe mOtif diE????

diE mINtak maAp kat akU???
taPi kEnapE sElePas 4 taHuN???
diE sakIt kEr????
daH nak matI kE diE???
jaHat nyE akU kaN????

taPi katE maaf yaNg dIe haraPkaN,
x tEr kEluar lOr daRi mUlut akU...
maSiH maraH kE akU paDe diE???
yUp!!!!yEsss!!!!
itU laH jaWaPanNyE....

tapI akU x maMpU nak laFazkaNnyE....
haNyE 1 akU pintE....
akU x nak dIe haDir daLam hIduP akU laGi....
cUkUp sEkali diE mEngHancUrkaN hatI akU....

sEkaRaNg nIe akU dEnGar,
diE daH kaHwiN laGi....
ya-AllaH akU bErsyUkOr saNgat2,
sEbaB x d jOdoHkaN dGn diE....

( akU cakaP cMnie sEbaB akU tEngOk citEr "ADAMAYA" )
akU x Nak jaDi maYa...
aDy baEk saNgat aKu x nak jaDi jaHat....


"ya-Allah, kaU jaUhkaN la akU darI diE...
aNdai dOlu kaU daH pIsaHkaN aku & diE...
kaU jaNgaN la haDirkaN diE kEmbaLi...
pEliHaraLah hUbuNgaN akU sEkaraNg..."





0 cOmmEnt: