CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

05 May 2010

.....stOri-mOriE....

stori kali ni berlaku
sepanjang aku nak balik jb
mase nak pindah uma sewa awal bln 4 ari tu...
aku yg dah lama x naik bas awam ni,
kene gak naik coz ady keje siang...
so dia xdapat nak amek aku...

1st

tgah aku dok asyik melayan perasaan,
mengimbau kenangan g balik kolej...
aku tertarik dgn gelagat penumpang
yg tgah beratur nak naik...
the last person yg nak naik tu lelaki cina...
tetibe dia turun balik n kejar sorang pmpn cina...
rupenye dia nak bg nset pmpn 2
yg tertinggal kat tmpt dudok bustop tu...
dia sanggup tertinggal bas ooooo...
tp persoalannye...
klu pompuan tu orang melayu ke india,
dia tolong jugak x????


2nd

sepanjang perjalanan
aku dok depan sorang makcik nie...
subhanallah.....ya Allah....
dia dok mngata anak org sana-sini...
mcm dia xde anak pompuan jerk....
aku nak je sound makcik tu
tp apakan daya....
kata2 yg xterkeluar masa 2
"makcik ada anak pompuan x???
plzzzzzz jaga anak mkcik 2 bebaik..."


3rd

ha the last stori ttg seorg budak kecit..
comel sgt...dia naik bas dgn mak dia kot...
masa nak turun,tanpa d suruh...
dia ucap terima kasih kat pakcik bas 2...
"me kaceh drebar"
hihahahahhaha.....
soooooo cuteeeee.....

THE END




0 cOmmEnt: