CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

24 March 2010

mEmBEr SmKL dLm iNgatAn

**********

bile aku bosan, aku suka tgok pic lam
e2...
bukan ape saje je nk mengimbau kenangan lalu...
korg pernah x terfikir yg alangkah bestnye klu masa dpt d putar kembali...
tp tu semua KALAU la kan...

klu la boleh mesti korg semua nk balik semula ke zaman persekolahan kn2???
aku pn sama jugak mcm korg...rindu sgt2 pd kengkawan...
sekarang ni hnye dgn adanye facebook je aku leh jumpa kwn2 lame...
tp tu pn xsemua...aku ada gak wat group tp xjugak berjaya...
ntah bile dapat jumpa diorg lagi....

ketahui la TEMAN...
aku amat merindui kamoooooo.....


ni semua classmate aku masa form 5...
sbnrnye ramai lagi student lelaki tp ramai xdtg...




ni kawan baik aku masa form3...
yg baju biru tu anon n yg baju pink tu bedah...



yg ni plak izzatul... ni kawan baik aku masa form4...


yg ni my team masa form5 (wah senior kne ada team)
hahahaha...sblh kiri tu nurul n sebelah knan tu suhada...

yg ni mber plg baik dlm team tadi tu....
nama dia mamai...

hahahaha..bape ramai kwn baik la hek aku ni...
nk wat cmne kn, mcm2 mslah leh timbul dlm sebuah persahabatan...





0 cOmmEnt: